Purpose:
Reporting to the Digital Marketing Manager, the Sr. Social Media Executive brings to life brands’ voice in social media. This role is responsible for the development of social media strategies, editorial calendars and tactical plans, ensuring that all social media messages, measurement and content are relevant to both the target audience and the brand objectives. This includes the implementation and management of the campaign’s strategies across current and emerging social media communities -- in particular YouTube, Facebook, Google+, Twitter, and LinkedIn -- and future communities on other platforms, i.e. Instagram, Pinterest etc.
This role, working closely with others on the marketing and data teams, will inspire and engage people in growing social communities leading to deeper loyalty, and track and report results. The Sr. Social Media Executive will also manage company’s contracted influencing figures, the user response as well as develop and deliver user feedback, incident and trend reports for internal cross-functional teams on a consistent basis.
Ứng viên bấm vào nút "Ứng tuyển" để ứng tuyển trực tuyến
Nhận bản tin việc làm
Cơ hội nhận cẩm nang việc làm và thông tin công việc mới mỗi tuần
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Tuyển dụng Nhân viên văn phòng
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Chuyên viên quan hệ khách hàng
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
nhân viên kinh doanh và nhân viên tư vấn chăm sóc khách hàng
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
PGBank Hải Phòng tuyển dụng Phó Giám đốc phụ trách bán lẻ
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Tuyển 03 nhân viên hành chính- tuyển dụng
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Công ty cổ phần ABC Việt Nam
Tuyển cộng tác viên kinh doanh dịch vụ Giáo dục
Công ty cổ phần ABC Việt Nam