Chuyên viên phân tích chất lượng và đánh giá nội dung

  • Loại hình: Toàn thời gian
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Ngành nghề: Dịch vụ
  • Vị trí: Nhân viên
  • Kinh nghiệm: Dưới 1 Năm
  • Bằng cấp: Đại học
  • Ngày đăng: 14/06/2017
  • Hạn nộp: 09/03/2019

Mô tả công việc

- Trouble shoot problems happen to customers on website

- Support & improve customer experience via live chat, email, hotline.

- Proactively study jobs online and advise to help customers recruit effectively.

Kỹ năng yêu cầu

- Fresh-Graduated
- Have strong objective to follow Customer Service as long-term career
- Find happiness in supporting others with calming manner,
- Be patient, careful & detail oriented
- Able to work under high pressure 

Thông tin khác

***Benefits: 
- Chance to learn and get experience from International environment and the #1 recruitment website in Singapore and working environment in Malaysia, Kuala Lumpur.
- Receive on-the-job training, mentoring and coaching from Senior Customer Care Specialist to develop career path
- Interesting training program: Leadership, Breakthrough success, Service excellent culture… 
- Various Exciting Team activities: Teambuilding, Company trip, Thanksgiving day, Annual party…
- Performance and salary review once a year

*** Short-listed candidates will be contacted for a phone-interview.

*** Interested candidates kinly revert updated resume to email: ngan@itcan.biz

Ứng viên bấm vào nút "Ứng tuyển" để ứng tuyển trực tuyến

Vui lòng đăng nhập để xem thông tin liên hệ. Nhấn vào đăng ký nếu bạn chưa có tài khoản.

Nhận bản tin việc làm

Cơ hội nhận cẩm nang việc làm và thông tin công việc mới mỗi tuần

Việc làm tương tự